مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-25اجتماعي

فارس من| برخورد با آلایندگی زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ ماکو


تذکرات لازم در خصوص ایجاد فیلتر ، استانداردسازی ، مدیریت پسماند به واحد مذکور داده شده و پس از ورود سازمان محیط زیست با رعایت نکات اصولی و استقرار فیلترهای از میزان آلاینده واحد مذکور کاسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مخاطبان فارس من سوژه ای تحت عنوان برخورد با آلایندگی زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ  ماکو در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت و پویشی در این خصوص ایجاد شده که بیش از 1300 امضا برای پیگیری این واحد آلاینده جمع آوری شده است.

در این سوژه آمده است: کارخانه تولید فروآلیاژ سیلیس و منگنز که به کابی آلیاژ ماکو معروف است در 10 کیلومتری شهر شوط در منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

این کارخانه از بدو تأسیس ضایعات سرطان زای خود را که می بایست طبق اصول محیط زیستی در زیر خاک دفن بشود در طبیعت رها کرده و از بدو آغاز به کار چندین بار از سوی سازمان محیط زیست اخطار زیست محیطی در مورد آلایندگی خود دریافت کرده است، لطفاً به آلایندگی ناشی از این کارخانه رسیدگی شود.

در این راستا خبرنگار فارس برای در جریان قرار گرفتن موضوع مصاحبه ای با مسوول مربوطه ترتیب داده که در ادامه می خوانیم: سعید موسوی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به خبرنگار فارس اظهار داشت: واحد صنعتی کابی آلیاژ ماکو در زمان استقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برخورد با آلایندگی زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ ماکو

فارس من| برخورد با آلایندگی زیست محیطی کارخانه کابی آلیاژ ماکو